Voordelen voor klanten en impact op producten
De nieuwe merkstrategie van wienerberger levert diverse voordelen op voor klanten en partners. De gebundelde merkidentiteit biedt herkenbaarheid en helderheid. Klanten kunnen rekenen op synergie en efficiëntie door een intensievere samenwerking tussen de verschillende wienerberger-bedrijven - op lokaal en internationaal niveau. Deze samenwerking versterkt ook de innovatiekracht en duurzame productontwikkeling. Productmerken, zoals Terca, Koramic, Porotherm en Poriso worden in Nederland geïntegreerd in de overkoepelende merkidentiteit en behouden waar nodig hun productnaam.
Nieuwe merkidentiteit, vertrouwde kwaliteit
Als klant van wienerberger kun je blijven rekenen op onze vertrouwde kwaliteit, maar met een vernieuwde en sterkere merkidentiteit, die de inzet van wienerberger voor een toekomstbestendige en duurzame bouw- en infrastructuursector benadrukt. Met deze strategische keuze verstevigen we onze leidende positie en maken we duurzame groei mogelijk.
Toekomstgericht bouwen. Met de kracht van wienerberger.